Moje ranní hecovačka






Napřed si zapni dokaz a příjemně se nalaď:

Teď něco i ke cvičení, tento typ ranních tréninků je pro mě nejaktuálnější. Protože jsem si říkala, že se hecnu, vstanu ráno v 6:00, půjdu si zaběhat do parku, dám si párkrát Schodovou (schody nahoru, dolů) a půjdu do práce, kterou mám hned u parku. 

Minulý týden se mi povedlo absolvovat ranní výběh 3x, tento týden mám zase kopr a v 6:00 jsem vstala pouze jednou s tím, že jsem si dala jenom yogu. 
Nevím proč někdo to naše tělo je připravené na výzvu a jindy zase ne. Nemůžu zase tvrdit, že za to může kvalita spánku, protože ta je pořád stejně dobrá. Musí to být konstelací hvězd! Je to jasné:) 

Každopádně několika body chci popsat "JAK NA TO" těchto tréninků:
1) vstávám s tím, že mám vedle postele nachystané oblečení na běhání (nejlépe i věci do práce)
2) vyskočím, obleču se a utíkám do koupelny na ranní hygienu- u toho se trochu probudím
3) vypiju sklenici vody s citronem (nic nejím, jdu na to nalačno) 
4) nasadím sluchátka a běžím na šalinu > bezmyšlenkovitě
5) jakmile máte za sebou předešlé 4 body, už nemáte důvod proč zůstat ještě v posteli :D


Zkouším teď před ranním cvičením ještě jeden spalovač, uvidím, jak bude funkční a případně poreferuji.

Samotný trénink probíhá tak, že si dám jedno kolečko, po kterém se protáhnu. Protahovačka na začátku by měla být spíše cardio a lehký streching (např. skákání panáka,otočky do boků, vyklepání nohou...).
Po druhém kolečku si pustím do uší "Tabata song" a dám si třeba 2-3 cviky s opakování podle hudby (klik, dřep, výpad). 
Po třetím kolečku odběhnu bokem na Schodovou (viz foto) a několikrát si schody vyběhnu různými styly- po jednom schodu, přes dva schody, dřepama - to je největší masakr! 
Můžete se inspirovat i cviky na youtube. Cvičení na schodech je hlavně super v tom, že směrem nahoru dáváte nohám nálož a když schody sebíháte, krásně si je vyklepete. Takže aniž byste to nějak vnímali, kombinujete zápřah s odpočinkem. 
No a až mám dost, až fakt ty nohy začnu cítit (bolest, ne zápach:D), tak si dám poslední kolečko běhu a nakonec pořádný streching nebo yogu:) 


Co se týká jídla, hned jak doběhnu do práce, dám si banán- podle mě úplně nejlepší věc hned po cvičení plná sacharidů. Následně snídám nejčastěji mugcake (bílek, ovesné vločky, goji, banán - na 2min do mikrovlnky a k tomu třeba sójový jogurt). Nebo pokud máte možnost, tak si můžete udělat proteinové lívanečky (brzo sem hodím recept, protože je miluju) nebo klasickou omeletu, ke které si dávám hummus se sójovkou a zeleninu. 


Zdroj fotek: pinterest.com


Nyní se obracím na vás- kdo to čtete, máte nějaký zaručený způsob, kdy se donutíte ráno vstát? Strašně by mi to pomohlo! Třeba vypít před spaním něco, po čem ráno hned vstanu?:D
Večer si všecko nachystám a řeknu si, ráno vyskočím a půjdu na to. No a ráno v polospánku vypnu budík a spím dál- úplně mě tohle štve a ráda bych vyzkoušela něco, co bude fungovat. 
Díky za případné rady, tipy a nápady:)




Krásný pátek!

Comments

Popular Posts