LadyBox Srpen 2013





Tak už aji mně dorazil narozeninový LadyBox, tak dlouho očekávaný, můžete se mrknout, co jsem v něm našla:) 




Nejvíce ze všeho mě zaujalo balení, ta krabička je dokonalá prostě:) Samozřejmostí je informační karta o výrobcích. Mohli jste obdržet buď Korres balzám a Inglot stíny nebo Korres Lip gloss a k tomu Beuty UK lak na nehty. Jak vidíte- já mám první verzi. K tomu všemu ještě dostáváte dárek a to buď zubní pastu, lesk na vlasy nebo jako já Gel proti celulitidě. Byla bych radši pro ten lesk:( 



A teď blíž k výrobkům.. 
Ryor chladící a uvolňujíci mátový gel na nožky, vaše nožky ho určitě v těchto parných dnech ocení. Zaujala mě věta: "Pomáhá odpuzovat létající hmyz a pomáhá i proti bodnutí.", tak to jsem opravdu zvědavá! Jinak voní úplně klasicky po peprmintce -milovníci ocení:D.  


Pure Fiji -Coconut Milk Shampoo+conditioner - neskutečně krásně voní po kokosech, normálně bych se do nich mohla aji zamilovat:) Pro vlásky to bude určitě mazel, těším se na vyzkoušení! 



Korres lip Butter, odstín Plum- další kouzelně voňavá věc (ty já totiž miluju). Odstín Plum je na rtech sice tmavší, ale je to jeden z nejlepších balzámků, které jsem na rtech měla:) Uvítala bych možná spíš odstín Mango nebo Jasmine! 
Inglot stín, odstín DS Square 470 - lososový stín se třpytkami, ten mě moc nezaujal, takže ho posílám někomu dál.



Eveline Cosmetics, Diamond washing peeling-massage Anti cellulite- no prostě peelingový gel proti celulitidě s kofeinem:D Není testovaný na zvířatech, pracuje prý po dobu 48 hodin a má nějaký speciální 4D efekt, kdyby měl někdo zájem, určitě o něm najedete více info na internnetu. Gelům a věcem proti celulitidě moc nevěřím, podle mě to jsou mnohem lepší lymfatické masáže když už. Já celulitidou naštěstí moc netrpím, myslím si, že na pár ďolíčků zabere spíš pravidelné cvičení.) Ale plusem je, že hezky voní, takže si ho nechám a uvidím:) 

Podle mě je Narozeninová krabička celkem profláklá, čekala jsem více nadupanějších věcí. Balzámek už mám na rtech a těším se na vyzkoušení Ryor gelu na chodidla a šamponu s balzámem Pure Fiji, ach ta vůně! 

Co si myslíte Vy o srpnovém Ladyboxu? Jste s výrobky spokojení, nebo by jste si radši toto vydání nekupovaly? A komu se krabička nelíbí (což pochybuji), tak budu moc ráda za darování od někoho z Brna:) 


BOw kiss*

Comments

  1. nevím ale příde mi to jako blbost, čekala bych tam výrobky co se u nás špatně seženou třeba kosmetika mua nebo tak a né výrobky co se dají sehnat v každé drogerii.. :) prostě když se řekne lady box představím si nějakou bombu ale tuto bomba není. :O :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, tohle není, červencový balíček byl mnohem lepší.) Nebo si ještě pamatuji, když mi došel Vánoční SenzaBox, taky jsem z něj nemohla:) Tohle pěkně podělali:D

      Delete
    2. a co štu tak i za červenec nebyl zas tak dobrej, jen ta sada ušla :D jako nechápu třeba jak tam můžou dát pastu na zuby :D

      Delete
  2. Very good box ;) Amazing cosmetics.

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hi, thank you very much! I follow you too, your blog design is very sweet and beautiful!

    ReplyDelete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts