Watches inspiration

V poslední době jsem viděla plno krásných fotek hodinek a celkově hodinko náramkových setů, nebo jinak "armcandy"! Rozhodla jsem se uplácat z těchto fotek menší článek pro Vaší inspiraci, pokud třeba nevíte s jakými náramky hodinky sladit, nebo jestli zatím hledáte tento základ - hodinky. Doufám, že se menší prezentace bude líbit! Já jsem na to šíleně ulítla a když to vidím na ostatních, strašně se mi to líbí. Celkově tento trend nosit u hodinek více nebo i méně náramků:) 

Nedávno jsem nějaké armcandy setíky přidala do "fashion" tak na to můžete taky mrknout:) 



















Je toho krásná hromada co?:) ..











...asi jsem se úplně zamilovala, nevím jestli je to fotkou, ale hlavně armacandy!!






Chci je všechny!! Jste na tom stejně?:) 

Kiss bow*





Comments

  1. Mě se náramky u hodinek moc nelíbí, mám to ráda zvlášť. Ale třeba je to proto, že nosím pánské hodinky, takže si koupím dámské a zkusím to :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts