My training 3.

foto: Pinterest

Pokud i vy chcete mít krásné a zpevněné tělo, zapojte se se mnou do mé 30ti denní výzvy, která se týká bříška a stehen!

Tyto tabulky jsem dala sama dohromady, pokud by jste je chtěli přímo v excelovém formátu, jsou ke stažení tady + je tam měsíční cvičební plán( viz dole).




Jak vidíte, opět se pouštím cca po 3 týdnech do cvičení, kotníky už nezlobí a počasí je dnes optimální.
Takže moje dnešní cvičení začíná protažením, potom si vyběhnu na 20min  a pak začnu s 30ti Denní výzvou "1.Den".  Na konci si škrtnu 1. den (když budete škrtat, budete vidět, co už máte za sebou!) a zapíši si do plánku svoji počáteční váhu a obvody břicha, zadku a stehen a potom do "BĚHU" 20min a do posilování jen "30day Ch." a zítra místo běhu třeba 15min švihadlo:) Je dobré to střídat, aby nás to neomrzelo:). 
A nezapomeňte- před i po cvičení protáhnout nohy a břicho!

A ještě pár obrázků ke cvičení bříška...hned na prvním vidíte jaké svaly při jakých cvicích zapojujete.



A pokud doma máte balón, je na bříško vhodný tento cvik, dokonce i zábavný a krásně si na balónu dají břišní svaly protáhnout! 

A na co nezapomínat? Myslet pozitivně, věřit si a nevzdávat to! Protože ten pocit na konci, že jste něčeho dosáhli, je nepopsatelný! :)




Comments

  1. Super :) ,navnadila jsi mě na cvičení :D .Vždycky to vydržím jenom týden,ale teď se budu snažit :D . Jen abych přežila 5denní adapťák (kolo,vodní turistika).Drž mi palce :D .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé to jsem ráda:) Já dneska začínám tu moji výzvu:) Ono je nejtěžší se do toho dostat cca 10dní, pak už tě to bude natolik bavit, že když si jednou nezacvičíš, bude ti to chybět:D Tak hodně štěstí a na adapťák moc držím palečky:))

      Delete
  2. Ahoj, super blog:-). Stala jsem se tvým pravidelným čtenářem, pokud by ses chtěla stát i ty tím mým, budu ráda:-)

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, děkuji:) Už tvůj blog také sleduji:)

      Delete
  3. inspirovala si mě k tomu abych taky začala aspoň něco dělat:D:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts