My training 4. - August challenge



Ahoj všem,

po hodně dlohé době jsem se rozhodla začít zase psát. A o čem jiném než o mém cvičení.
Od ledna, co pravidelně cvičím, mám dole 4kg i nějaké ty cm v obvodu:) O všem se detailně rozepíšu, přidám nějaké fotky, pochlubím se prvním 10km maratonem, který mám za sebou a seznámím vás s mojí nově vytvořenou 30day challenge, u které jsem se zaměřila na celé tělo a mými cíly,  so let´s go! > 





Takže začnu mými změnami...

1)Moje hubnutí 
2)od Října 2013 -navštěvuji pravidelně kruhový trénink Prove it
3)cca od Března 2014 pravidelně cca 2x týdně běhávám (kolem 6-7km) 
4) mezi běhání a prove it jsem zařadila i svoje trenálky doma, z důvodu rekontrukce objektu přes léto prove it nebyl, a mně vyhovovalo cvičit doma sama/s kamarádkou
5)Moje cíle-Spartan Race Bořetice Září 2014, Charitativní běh dětem v Lužánkách-10km, 
Power Run Challenge Brno


1)A  jaká změna proběhla? 
Zhubla jsem od ledna 2014 o 5kg, nejvíc to piciťuji na riflích, které mi byly malé a teď mi jsou, nebo naopak mi některé plandají. Hodně jde vidět, jak mi šlo dolů břicho a boky, už žádné madla lásky! 
 Každopádně na začátku rokuj sem vážila prosím 54kg/162cm, dnes jsem se vážila v posilovně a mám 49kg( někdy 50kg). 
Srpen 2014


jak šly cm dolů...



Když to zhrnu, tak musím říct,že od Ledna 2014 nemám žádné zažívací problémy, žaludeční křeče, ani pocity nevolna. Velice výjimečně, viz.nálet na pizzu na dovolené:D, ale to asi chápete, že by nebylo normální, kdyby to můj žaludek zvládl levou zadní, když je naučen trávit jiné jídlo. To jsou plusy a jediný mínus, který mě tíží, je moje plet, která se mi dost osypala, ale už se s tím snažím bojovat. 

2) A teď ke cvičení. Začnu tedy tím Prove item..
je to kruhové zátěžové cvičení, které trvá 1,5hod. Začínáme tím že se rozehřejeme (běháme, hopsáme, atd.), potom následuje protažení celého těla, déle nám trenéři vysvětlují cviky (11x -1 kolo), vše potom opakujeme 3x, s tím, že po každém cviku si uděláme kolečko-běžíme a mezi koly máme cca 2min pauzu. Cviky jsou každou lekci obměňovány, nebo vytuněny:). Po 3 kolech, si dáváme vždy nějakou challenge, na které se s trenéry buď domluvíme, nebo nám nasolí něco za trest, když to flákáme:D Např. kliky typu "bring sally up", video najdete tady.
Potom, když už se dorazíme, tak máme protáhování. Vše probíhá za doprovodu maximálního hecování od trenérů, abychom vše dělali minimálně na 100% (cituji:D).
Tréninky probíhají 3x týdně, s tím, že v pondělí je verze pro "začátečníky", dále středa a pátek spíše pro lidi, co jsou zvyklí a mají už nějakou fyzičku.
Kdyby jste si chtěli takový trenálek zkusit, stavte se za námi na Václavskou 6, v Brně do Fenixu. Lekce jsou v Pondělí od 19:30, Středa od 20:00 a Pátek od 17:00, na FB najdete i číslo, kde si místo rezervujete:) Odkaz zde.

3) Běhání 
Začínala jsem běhat na 5ti km, s tím, že jsem si to postupně navyšovala a běhávám s pejsanem, jelikož je to hyperaktivní tvor, takže zabiju dvě mouchy jednou ranou. "Doběhala" jsem se až k 10km maratonku, který nesl název Nightrun a běžel se 16.8 v Brně okolo Riviéry. A čeká mě Spartan race v Bořeticích, který obsahuje minimálně 13km (takže asi 15!!:D) a já začínám opět navyšovat kilometry dámy a pánové!



první nalevo:) 


4)Moje cvičení a tréninky






Inspiruji se snad všude, jak na jiných blozích, videích, u kamarádů a sestavují si své workouty a challenge. Tady je moje zářijová challenge. Jako cíl si určuji nákup sportovního oblečeni a obuvi:D..jak jinak taky:) 

Mám tři druhy cvičení, a to jedno kratší, když ho například kombinuji s běháním,potom hodinové, které cvičím doma nebo v posilce, a pak je tu kombinace obou, když se na to cítím a hlavně když mám čas.
 Používám spíš anglické názvy z videí, takže u každého cvičení je odkaz na foto/video, jak to vypadá.



>První krátké cvičení je sada čtyř cviků, které opakuji 5x po sobě, jedná se o:

20x squats
20x push ups
20x crunches
20x leg raises

>Druhá varianta je tato: 

CVIKY NA BŘICHO
30x crunches
30x leg raises tady
30x butterfly crunches tady
30x plank dips (na každou stranu 15x) co to je>
30x tabletop crunch +twist tady
30x mountain climbers tady
30x hips drop 









30x ankle crunches tady

CVIKY NA NOHY A ZADEK
30x kickback butt tady

30x lunge kick tady
30x calfsquats tady
30x burpees tady
30x squat jumps tady
30x calf raises tady
60sec wallsit tady

CVIKY NA RUCE A ZÁDA
15x back push ups tady/ 15x shoulder PU (ruce v úrovni ramen)/ 15x triceps PU (ruce pod prsama)
15x s 3kg činkou biceps L+P, to samé na triceps 
15x se dvěmi 2kg činkami, které zvedám v rozpažení nahoru
15x 2x2kg činky před sebou, zvedám nad úroveň hlavy
15x back PU/ 15x shoulder PU/ 15x triceps PU
15x 2x2kg činky zvedáme ruce viz obrázek tady
15x kliky ve stříšce tady
60sec plank (prkno) 





Kliky dělám ze začátku pánské a tak v polovině přepnu na dámské, každpádně, pokud pojedete podle této sestavy, snažte se aspoň na začátku dělat pánské.
Omlouvám se za ty názvy, snad je to vysvětlené správně. Já to mám vše ve zkratkách, proto jsem se tady rozepsala a naházela plno odkazů, aby bylo vše jasné. 
Hodila jsem sem svůj rozvrh 30day challenge a Squats challenge,takže si to můžete stáhnout a odškrtávat se mnou. Zároveň mě najdete na instagramu pod přezdívkou "blondychahi".



6) Moje cíle>
Spartan race >>
Pro ty, kdo se na něj chystají taky a jsou z Brna, můžete si přidat do skupiny na FB, kde probíhají každý týden tréninky přímo na spartana, běhání+nějaké přírodní překážky:) 
Ráda vás tam uvídím! Odkaz na skupinu, tady.



Charitativní běh Lužánkami 10km "Běh dětem" 
Koná se 20.září, výtěžek z akce putuje samozřejmě dětským pacientům nadačního fondu dětské onkologie Krtek:).
 Jsou tam trasy 4,5km, 10km, a 21,1km. Startovné je v minimální výši 100kč, kdo může a chce, tak dá dítkám víc. Můžeme jim pomoct zakoupením dárkového předmětu nebo zasláním dobrovolného příspěvku na jejich účet. Více tady.

Power Run challenge -Brněnská universalmanie.cz 
Jedná se o 6km běh, 6x30kliků, 6x30 dřepů, 100m sprint. Více se dozvíte tady. Koná se 8.Listopadu. 

Už se na akce moc těším, protože život bez cílů je nuda:). 

A to je z mého aktuálního sportovního života prozatím všechno. Nemám bohužel teď tolik času psát, ale opět mě to začalo bavit, takže doufám, že to vydrží a já vás budu moct o aktualitách hlavně ohledně fitness,sportu a běhání informovat. Nebo se prostě jen tak vypisovat, protože mě to baví! 

Budu ráda, když napíšete i vy mně, jak cvičíte, co vás baví, nebo na jaké challenges se chystáte! 



Kiss BOw* 







Comments

  1. Super článek! já jsem taky díky cvičení a stravě zhubla kila nabraná po ročním pobytu v UK. Vařit zdravě a cvičit mě moc baví, takže se do ničeho naštěstí nemusím nutit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo jak tě to začne bavit, tak se z toho pro tebe stane životní styl:))

      Delete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts