Waking UP!


Po dlouhatánské době, jsem si vzpomněla, že jsem si kdysi psala tento blog. Přerušila jsem ho z důvodu změny práce, kde už jsme neměla čas psát a pak jsem na něj úplně zapomněla.

Jelikož jsem psala dost články o cvičení (což mi naštěstí přetrvává do současnosti), rozhodla jsem se blog zase obnovit, napsat něco nového o mém aktuálním cvičení, třeba i změnit design blogu. Ale líbí se mi jedna věc, a to že si můžu přečíst, co jsem prožívala ty 3 roky zpátky!
Aktuálně tento blog chci zaměřit především na cvičení a stravování, takže "Fashion" sekci promažu. 
Nyní mám další blog AlbiDSGN, který zaměřuji hlavně na reporty z cestování a na bytový design. Budu ráda, když tam taky kouknete, příp. budete sledovat:) 

Budu samozřejmě ráda, když mi do komentářů nepíšete, která sekce by vás osobně nejvíce zajímala. I pro mě to bude lepší zpětná vazba, co vás (kdysi) zajímalo nejvíce:)



¨

Kiss Bow*








Comments

Popular Posts