New in - last weekend

Ahoj všem,
Dnes jsem hrozně líná, to bude tím, že je pondělí a hlavně tím počasím! Nic se mi nechce dělat, jsem ráda, že po mně v práci nic moc nechtějí a ještě 3 hodinky do konce, uááá! :D
Ale protože se mi už uzdravuje nožka, budu moct zas konečně běhat a skákat, byla jsem si koupit nové botičky:) Ty moje staré jsou už docela prošlapané a nedrží tak dobře nožku (možná také příčina mého píchajícího kotníku:( ) 





Nové Nike vs. staré Nike 

Napřed staré Niky, mám je cca rok, koupila jsem si je pře internet, tady, ale už tam přímo ti mojí barvičku nemají, určitě se dají sehnat i jinde:)

Jsou spíš takové měkčí a lehčí. Materiál je prodyšný a podrážka není zas tak pevná, aby odolávala kamínkům a horšímu terénu. Hodí se spíš na cvičení jako posilování těla nebo někam do interiéru + exteriéru s dobrým povrchem. Po nějakém čase se mi prošláply a už nedrží nožku tak pevně:(

Nové Niky, chtěla jsem původně nějakou neonovou barvičku, nejlépe růžovou, něco takového..(jsou dost podobné mým starým)


..ale bohužel v kamenném obchodě nic podobného nebylo a mně se nechtělo čekat tak dlouho na botky, takže si je možná objednám na jaro:) Sehnala jsem tedy nakonec tyto (výše).
Jsou hlavně dost kvalitní a drží nožku pevně. Když jsem se v nich prošla, bylo to úžasné! jako na pružinkách:) Musím říct, že jsou neskutečně pohodlné. Sehnala jsem je ve slevě za 999kč v Hervis sportu ve Vaňkovce v Brně. Odkaz a foto z internetu přihodím později, protože vůbec nevím, jak se jmenují:( 

Takže už se moc těším až se v nich poprvé proběhnu, doufám, že ještě tento týden, ikdyž vzhledem k tomu počasí...nevím, nerada běhám v dešti:( 

Další novinkou je Čistící dětský gel tady, nechtěla jsem dávat kosmetiku mezi botky:)
Bow kiss*


Comments

  1. Krása :-) Nike má moc pěkný botičky, zvlášť ty barvy na nich jsou úžasné:-) Já mám Nike free, nevim kolikátky, ale jsou krásně tyrkysové. Miluju je na běhání.
    Pak určitě napiš, jak se ti v nich běhalo ;)
    http://hedwica.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, možná už dnes vyběhnu, pokud nezaprší:D tak dám vědět;)

      Delete
  2. Tak ty jsou parádní :) .Taky potřebuju nějaké běhací,tak se po nich určitě mrknu :) .

    ReplyDelete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts