Krásný páteční den všem!
Řekla jsem si, že když už tu máme dlouho očekávaný konec týdne, bylo by hezké si ho něčím zpříjemnit. Proto jsem pro Vás připravila Giveaway o balíček kosmetiky nebo o vzdušné letní šatičky:)

1. Balíček kosmetiky obsahuje:
-Dvoufázový odličovač Sephora
-Přírodní olivový krém Ziaja
-Tvářenka MUA, odstín Shade 4
-Rtěnka MUA, odstín 16- Nectar
-Avokádový hutnější krém Alverde
-Lesk na rty se třpytkami Essence- meloun
-Náušničky perly s nápisem Guess
-Vzoreček parfému Mary Kay- thinking of You


2. Šifonové šatky s volánky vel. S/M:
-šatky lze nosit přes jedno rameno, nebo má také sundávací ramínko
-v pase se převazují černou saténovou stužkou
-krásné zdobení výstřihu růžovými lístečky
-sukýnka má tři řady volánů
-příjemný lehký materiál
-rozměry: délka 77cm, pas 37cm (guma v klidu), dolní lem 65cm

+připojit se k Followers na mém blogu (vpravo- pravidelní čtenáři)
+být fanouškem stránek blogu na Facebooku

-Do komentářů pak napiš svůj email, jakou z cen by jsi radši vyhrála a jaká je tvoje oblíbená značka dekorativní kosmetiky!
-Vyhraje odpověď, která mě nejvíce zaujme:)! 
-GA končí 31. srpna!

BOw kiss*



Comments

  1. Hotovo :)
    adelka292@seznam.cz
    Brala bych 1. cenu, protože šatky nenosím, ale jsou krásné a kosmetika je super! :)

    btw. Je to tu krásné!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za pochvalu:) připiš ještě prosím svou oblíbenou značku kosmetiky:)

      Delete
  2. olga.kockova@seznam.cz
    Ráda bych vyhrála tu krásnou rtěnku od MUA! :) Už delší dobu si "brousím" zuby na nějakou pěknou rtěnku a tahle mě moc zaujala.

    Moje oblíbená dekorativka je určitě Balea, mají skvělé a hlavně voňavé sprcháče :D. Taky mám ráda Alverde - přírodní kosmetika a netestují na zvířatech. Na odličování jedině něco od Biodermy. I Essence mám ráda. Zbožňuju laky od Gabriella Salvete :). A nakonec samozřejmě MUA, ty jejich krásné, barevné paletky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, rtěnka má super barvičku.) Baleu+essence+mua mám taky moc ráda:))

      Delete
  3. Necumslonesmrdiis@seznam.cz . Nějak extra oblíbenou značku kosmetiky nemám , ráda zkouším nové věci, třeba teď jsem si objednala spoustu věciček od MUA a tak doufám, že budu spokojená. Dál mi třeba sedí max factor a nebo maybelline <3 Máš dobrý blog, jen tak dál.. koukám, že si taky kuřátko mezi blogerkami stejně jako já.. nemůžu blog nějak rozject, :D achjo mrkni :* nikikuceru.blogspot.cz chtěla bych kosmetiku :)
    sdílím tvůj blog na mé stránce s 5,200 likes doufám, že mi to aspoň trošku pomůže k výhře :D haha , jinak přeju dál krásné blogování :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, MF jsem začala mít taky dost ráda, mám dneska mamčin makeup od nich a je vážně super, hezky kryje a vydrží, musím sem o něm napsat:D
      Ano jsem kuřátko,hlavně je to takovej můj koníček, co mě moc baví:) určo kouknu a počtu a děkuji za sdílení.))

      Delete
  4. njirkova@gmail.com

    Šaty jsou moc krásné, ale spíše bych brala kosmetiku :) už dlouho jsem chtěla vyzkoušet nějakou kvalitnější tvářenku, ale nějak nebyl čas. Moje oblíbená značka, no, já mám ráda od každého něco, u každé značky mi něco vyhovuje a něco naopak vůbec, ale značka, do které jsem se poslední dobou doslova zamilovala je Catrice :) líbí se mi, že produkty nejsou nijak drahé, obaly jsou jednoduché a hlavně že produkty splňují to co od nich očekávám :)ale jak psala slečna laky od Gabriella Salvete jsou prostě neodolatelné :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Catrice mám teď takovou supr sadu na obočí asi za 99kč a nemůžu si ji vynachválit:)
      http://2.bp.blogspot.com/-wqX7O7KYtHc/UHsK46bGO4I/AAAAAAAANiQ/qtG3o1twPBY/s640/00P1010013.jpg
      Podle mě jsou zas nejkvalitnější laky od Mary Kay, ale připlatíš si:( Pak od essence, ale ty zas moc nevydrží, kouknu určo od GS, od ni lak ještě nemám.)

      Delete
    2. Vím vím, na tu jsem taky koukala :) no já vlastním řasenku (bohužel dochází) a nude rtěnku a pak pár laků, ale teda musím říct, že jsem takhle spokojená ještě nebyla, určitě koupím znovu :)
      Laky od Mary Kay jsem moc nezkoušela, asi právě kvůli ceně, od essence ano, ale právě moc nevydrží no. Určitě zkus ty pískové laky od Gabriella Salvete, jdou teda trochu hůř odlakovat, ale jsou hezké, zase něco nového :)

      Delete
    3. Určo po nich mrknu, díky za tip:)

      Delete
    4. Koupila sem si laky od essence a ještě takovej "efekt gelových nehtu " přelakovala sem tim své nalakované nehty a už je to tejden a drží ! :) a to s nim auklízim, vařím a pořád něco :)

      Delete
    5. Vidíš to.. dobrej nápad:) Mně se pořád slupují jak něco dělám:D

      Delete
  5. Zdravím :) Tak nejdříve bych chtěla říci, že jsou to oboje velmi krásné ceny.:) Šaty jsou moc krásné, ale bohužel nemám takovou velikost jako ty a navíc nějak moc šaty nenosím takže bych je nevyužila. Jinak mám ráda skoro všechny značky. Vždy jde o to, že něco tahle značka dělá skvěle a něco co prostě ti/ mi vůbec nesedí. :) Už dlouho jsem si chtěla něco objednat od MUA slyšela jsem na í celkem chvály tak by mě zajímalo jestli je to pravda :D No jinak máš oc hezkej blog akorát jsem chtěla zmínit jestli u toho designu by nešla udělat ta lišta s tím home a to nějak jinak :) Ale jinak žádné jiné stížnosti nemám ))
    Heartfromcosmetis@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, taky o té horní liště ještě přemýšlím, líbil by se mi jiný design, ale nějak ho nenacházím:D

      Delete
  6. may.colora@gmail.com

    Já teda jednoznačně mám nejraději Maybelline. Laky Colorama jsou krásné, color tattoo senzační (bohužel v Čr není ideální dostupnost všech odstínů), ale na co nedám dopustit od Maybelline jsou řasenky. Lepší v té cenové kategorii podle mě neexistují (myslím, že předčí i mnoho dražších řasenek). Možná to bude znít zvláštně, ale z pečující kosmetiky mi hodně vyhovuje Cien z Lidlu :D Jejich šampóny, voňavoučké krémy na tělo s kokosem, intimní mýdla (lepší než leckterý Lactacyd ) jsou senzační.

    May.colora@gmail.com

    Výhry jsou krásné obě dvě, takže pokud to vyhraji, tak to nechám na tobě :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z lidlu jsem teda ještě nic nezkoušela:) U mě vede asi dm drogérka a pak ty, co mám poblíž:D :)

      Delete
  7. 1 follower jsem :)
    2)fanoušek jsem :)
    3)horsesxdogs@seznam.cz
    4)líbí se mi jak šaty,tak balíček :D (dobrý výběr ;))
    5)miluju baleu,essence,mua :)

    Ahoj :) moc tě obdivuju :D ,na tvůj blog jsem narazila na votoč vohoz(Katchewii) a hned jsem ho musela skrz naskrz prolézt :D .No určitě v blogování pokračuj. Miluju nude rtěnky,které většinou seženu v Color whispers od Maybeline,nevím proč,ale tyhle rtěnky mi vážně vyhovujou,mají takovou krémovou konzistenci,jsou hydratařní,takže něco pro mě :D .Od MUA mám zatím jenom tvářenku v růžové barvě,ale tu používám jenom v zimě :) .V létě fandím spíš broskvovým odstínům a bronzeru. Ráda bych vyzkoušela kosmetiku Alverde,už se na ní dlouho chystám a nějak furt nic :D. Tak doufám,že vyhraju :D .Né nějak nemám na výhry štěstí,budu se s tím muset smířit :D . Tak přeju hodně štěstí ve votáčení,facebookování,blogování,tumblrování :D a polyvorování :) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé děkuji.) jsem ráda, že se tak líbí:) Taky se mi na sobě nejvíc líbí nude rtěnky, mám jednu z limitovky od Alverde a úplně ji miluju:)
      Děkuji za přání štěstí na různých stránkách, to bylo hezké:D
      Já ještě taky nic nikde nevyhrála, tak možná se na tebe usměje štěstí;)

      Delete
  8. Ten balíček kosmetiky je skvělý! vše, co mám ráda a nebo bych ráda vyzkoušela:-)

    Jsem tvůj follower všude :)

    Z tý levnější dekorativky mám ráda Miss Sporty, Essence a Alverde:-) Když nejsem při penězích, vždy u nich něco levnýho najdu:-) Od Essence miluju ty jejich stíny na obočí, od Alverde tužku na obočí a Miss Sporty má podle mě bezkonkurenční laky na nehty, jestli to počítáš do dekorativky. Od Dermacolu mám oblíbené linky a od S-he mám svojí stálici - Twin Kalaj, používám tu hnědo zlatou.
    Jinak mám odzkoušeno docela hodně věcí od L´orealu a podobných značek - mamka pracuje (doma) jako kosmetička a já na tom jsem jako kovářova kobyla - všechno si musim kupovat sama a nic mi neposkytne - tak chodim potají do její práce, zkoušim a půjčuju si její věci a pak se tim chodim čas od času malovat, třeba na plesy. Ta její dekorativka vydrží mnohem dýl ;)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se zase občas namaluji mamčinou kosmetikou, hlavně miluju její makeup od Max factoru:D budu si ho muset taky pořídit:) Škoda, že ti nějaké věci nenosí, asi bych byla taky naštvaná:D

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, mám taky MUA paletku a mám ji moc ráda, ikdyž by mi asi víc vyhovovalo, kdyby tam byly i nějaké matné stíny:)
      Sprcháče a tělové mléka mám moc ráda od Baley, když tam mají něco nového a voní mi to, hned to musím mít v košíku:D

      Delete
  10. Ahojky, moc hezký blog, narazila jsem na něj přes VV:))
    Já bych brala rozhodně kosmetiku, jelikož do šatů bych nacpala asi jen polovinu svý postavy:D

    Z dekorativky mam ráda make-upy a rtěnky od Rimmelu a Dermacolu, jejich lip seduction a Kate Moss jsou bezkonkurenční,a jinak se mi ted hodně zalíbila Maybelline, je to i cenově na ucházející úrovni. Jinak z pečující nedám dopustit na Ryor a ráda podpořím českou značku aspon takovým způsobem:))

    BedrunkovaRomana@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. Ahoj!
    Blog sleduji jako Atze, kdyby náhodou. Můj e-mail je metyl1@seznam.cz

    Co bych ráda vyhrála?
    Spíš kosmetiku. Šaty jsou moc krásné, ale v mojí skříni jsou jedny jediné šaty, které jsem na sobě měla jednou a ještě k tomu bych šatky potřebovala o pár čísel větší.
    Co se kosmetiky týče, nejvíc mě zaujal asi ten odličovač, jelikož žádný nemám a opravdu nevím, který si z té široký nabídky vybrat.

    Možná je to divné, ale moje oblíbená kosmetika je asi z Avonu, hlavně mě teď nadchla ta nová řasenka, je bezvadná a už mám doma rovnou dvě. Jejich přípravky na pleť - bez chyby. Ale mám doma věci i značek jako je She, Dermacol, Essence a Miss sporty. Neříkám, že jsou nějaké špatné, ale ten Avon mi naprosto vyhovuje.
    Navíc teď mají dobré slevy, takže se mi to celkem i vyplatí než nakupovat v drogerii.

    Tak se měj, ahoj :)

    ReplyDelete
  12. Ahoj,ráda bych vyhrála balíček číslo 1.Miluji kosmetiku a ráda zkouším nové věci.Co se týče kosmetiky na pleť nejraději mám Garnier (čistící gely,krémy) a dekorativku mám ráda od Essence,rtěnky od Rimmel London a Dermacol :)
    Z tvého balíčku,bych hrozně ráda konečne už vyzkoušela něco od MUA,něják se nemám k objednávce kvuli poštovnému a tak a pak mě zaujal ten odličovač od Sephory,na který jsem četla celkem doboru recenzi.

    Přeji ti co nejvíce dalších odběratelů a čtenářů,protože tvůj blog je fantastický,moc se mi líbí design a recenze.:)

    janulka.9@seznam.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc za přání, jsem potěšená, že se líbí:) Budu se pilně snažit dál:)

      Delete
  13. Ahoj, balíčky se mi líbí oba, ale kosmetika bude pro mě víc užitečná protože takovéhle šatičky přece nemůže nosit otesánek jako já i když bych je hrozně ráda nosila, ale né každý si může nosit to, co se mu zachce (ačkoliv 100kilové slečny v legínách mají asi jiný názor 3:-) :D)

    :) no a oblíbená značka..fíha,těžká otázka, ale asi rimmel. mají skvělé řasenky, často obměňují kolekce, DOKONALÉ laky-asi můj nejoblíbenější výrobek vůbec, protože ty 60sec laky nemají chybu.. :) a každý si vždy vybere to co mu vyhovuje, ještě nikdy mě rimmel v ničem nezklamal :) ale jak říkám, je to těžká otázka, max factor rimmelu těžce konkuruje, ale těžko si vybrat tu nejoblíbenější protože třeba essence nebo maybelline jsou taky skvělé značky..

    tak se měj krásně, máš úžasný blog !
    nikola.zm@seznam.cz
    a ráda bych tě pozvala i do mé giveaway o bižu,
    http://nikolamills.blogspot.cz/search/label/giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za názor a za pochvalu:)
      Určitě se na tvůj blog mrknu, případně zapojím do GA:) Taky se měj krásně:)

      Delete
  14. Ahoj, ráda bych vyhrála balíček č. 1 - kosmetiku, neboť šaty, ač jsou mé velikosti, téměř neunosím a byla by škoda je nechat ležet ve skříni. Bohužel jsem i teď tak trošku bez peněz - zbytek peněz si nechávám na důležitější věci, proto bych výhru uvítala, abych mohla zkoušet nové a nové produkty co se týče kosmetiky. Chci se zdokonalit v líčení, umět líčit nejen sebe, ale i kamarádku, na které ted to zkouším, ale bez kvalitní kosmetiky a štětců mi to zrovna nejde. Z tohoto balíčku bych si určitě pár věcí vybrala a zbytek by se hodil pro mé kamarádky k Vánocům apod. :) Z balíčku by mě rozhodně potěšil dvoufázový odličovač Sephora, četla jsem na něj dost kladných recenzí, též by mě potěšily krémy, naušnice perly s tím nápisem, protože ráda střídám naušnice a nikdy jich není dost :) a lesk na rty..

    Z dekorativní kosmetiky mi prozatím vyhovovaly značky Oriflame, Essence, Miss Sporty a některé jiné produkty z Avonu, nebo i z běžných drogerií. Na pleť mám nejraději Nivea, Garnier, ale ted zkouším Dove.

    Přeji i nadále úspěchy s blogem, plno soutěžících :).

    Můj e-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    ReplyDelete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts