DIY Ombre Jeans jacket by Me

Když už na každém kroku vidíme samé DIY, ať se to týká Home decor nebo vyrábění oblečení, rozhodla jsem se na předělání své riflové bundičky, která se mi teď na chladná ráda perfektně hodí:) 
Tuhle bundu jsem si pořídila na Votočvohoz asi za 200kč, když mi došla, měla příšerně dlouhé rukávy (nechápu proč, je to vel.S :D), tak jsem se rozhodla, že je uříznu. Potom jsem měla plno cvočků/pyramidek, tak jsem se rozhodla pro ozdobení. 




Ocvočkovala jsem pravou stranu a jednu pyramidku dala na límec,pak mě to přestalo bavit, tak jsem hodila bundu do skříně a zapomněla na ní. Bylo to někdy minulý rok v Listopadu:D.

Až poté, co jsem viděla videa, co se dá vše se savem udělat s riflovinou, jsem se rozhodla, že vybělím i tuto mojí "krásku".

Na youtubku jsem si našla návod (najdete tam všechno, co se DIY týče:)) -nic složitého, jen jsem potřebovala vědět poměr savo/voda, je to 2/1 do kýblu, namočit bundu a čekat aspoň hodinu. Toť vše- skoro! Když jsem bundu vytáhla, zjistila jsem, že to není tak úplně perfektní Ombré, které mělo vzniknout:D Posuďte sami... 






Trochu mi to jede do kopečka no:D Takže doporučuji si bundu- nebo cokoliv, co budete savovat, nějak pěkně přišpendlit, aby vám to neujíždělo a nestalo se vám, to co mně:)
Taky doporučuji pracovat v rukavicích, aby Vám pak ručky nesmrděly, je to příšerný puch!
Po vytažení a oprání bundy je ještě potřeba dosprejovat nedostatky savem, bohužel mi už žádné nezbylo, takže dokončení mého díla budu muset ještě odložit:( Budete pak ještě potřebovat rozprašovač, do kterého si savo nalijete a přechod přestříkáte:) Pak to už bude ono. Každopádně přikládám aji video, podle kterého Vám to půjde asi lépe než jen podle mých popisků a fotek:) zde

Bundičku jsem si nakonec aji docvočkovala, jak vidíte na fotce a na límec jsem si našila hvězdičky:) Myslím, že bunda ještě určitě nějakými změnami projde, protože ještě nejsem na 100% spokojená, asi zatím tak na 60%:D

Tak se můžete do originálního kousků také pustit. Je to pak takový fajn pocit, že takovou stejnou nikde neudvidíte:) Našít a nazdobit si ji můžete jakkoliv, opět odkazuji na youtube.com a milion videí na toto téma:) 




Také si plánujeme s kamarádkou vyrobit na léto aji kraťásky na stejný ombré styl akorát ještě barevné! Zatím se teprve vydáme do sekáčů sehnat nějaké rifle za pár kaček a pak se pustíme do společného vyrábění:) Určitě to sem pak nafotím a popíšu!

A co vy? Už jste si něco podobného zkoušeli vyrábět, nebo se na to chystáte?.))
Bow kiss*








Comments

  1. Perfektní Ombré bundička :) Zrovna nedávno jsem koukala myslím že v Tally Weijl na džínovou košily Ombré za 800,- asi to vidím, že si jí radši zkusím vyrobit :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts