Úterý 14/5

Ano, přesně takovou příručku bych potřebovala:D
Dneska se mi šíleně nechtělo vstávat! Chodím do práce buď na 10:00 nebo na 7:00, jako dneska a je fakt peklo vstávat v 5:00, protože hodinu mi trvá cesta:(
Ráno byla mega zima a já se moc neoblékla- ale na druhou stranu jsem zase spokojená se svým dnešním outfitem.)) 



Ten šátek miluju, protože je takovej univerzální a jako doplněk se k jednobarevným věcem moc hodí:) Náramky mám teď nové, takže je musím vynosit, což taky dělám:D 


Kabelka je taky můj miláček, hroty jedou -Klasika!. Moc dlouho sem se na ní těšila, a mi příjde, už ji mám asi 3 měsíce a pořád <3!!!
Pak miluju modrou barvičku a také tato botky, je jen škoda, že jsou semišové a jak je známo semiš povolí, takže s emi trochu vyzouvají :((( 

Náramky a náušničky nesmí chybět prostě!!:)



A koho by zajímalo, co to mám na nehtíkách za lak, je to lak z Mary Kay-odstín PINK BAMBOO z nové kolekce "Zen in Bloom", kterou najdete zde .
Je to krásná šťavnatá barvička, hlavně lak se nesloupne hned za 2-3 dny, jak jsme u normálních laků zvyklé:) Tento opravdu doporučuji!! V nové kolekci jsou 3 odstíny, na které mám zálusk:)


A co mě dnes ještě čeká?:)
Po práci valím za svou rodinkou (bydlím s přítelem), takže už se na ně moc těším! Vím, že to zní divně:D, ale jak už s našima nebydlím, tak se tam opravdu ráda stavuji tak 2-3x do týdne!:)) Znáte to také někteří?
Potom na mě čeká cvičení- na trampolínách. Je to fakt "záhul" cvičení vám povím. Už necvičím 30 Day Shred s Jillian, jak jsem psala v posledním článku, popravdě mi to vydrželo necelé dva týdny:( Zjistila jsem, že mě to samotnou nebaví, nebo alespoň ne tak často.
O tom, jak cvičím teď, napíši článek již brzy:)

Zatím přeji všem pěkný den plný sluníčka a pohodové nálady! bow kiss*







Comments

  1. Pěkný outfit! :) Ta kabelka je boží! :)

    Budu ráda, když se podíváš na můj blog, a zapojíš se do giveaway, která právě probíhá! :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    ReplyDelete
  2. Děkuji, taky ji miluji:)) určitě se mrknu:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts