Sleepy sunday


No ahoj..všem nedělním ospalcům:)
Ikdyž začátek mého víkendu byl docela rušný a hektický, dnes je vše naopak. Klasicky v sobotu ráno nás s Kájou čekalo cvičení- pořádnej Tučňáček se Sylvinkou , jinak Kája je normální:D, poté jsme byly úplně vyfluslé. Její kamarádka měla jít na brigádku na motorkáry , dělat hostesku, nakonec bohužel nemohla, takže jsem ji musela nahradit- tím se mi samozřejmě zaplnilo moje naplánované lenošné odpoledne:D Hned po skončení nás čekala cesta do Černé hory, kamarád slavil narozeniny, takže asi nemusím povídat dál..:D (pořád hrozně lilo!). 

Dnes už se jen válím, no uklízím co můžu, klasika na konci týdne:)
A s čím jsem v poslední době začala? ..




Číst konečně 50 odstínů šedi, knížku, která se teď objevuje snad všude a všichni o ní mluví:D Takže to prostě musím ochutnat!





Začala jsem minulý týden snídat sušenou syrovátku, která mi aji chutná! Nutriční hodnoty jsou skvělé, hlavně obsahuje velké množství bílkovin! Potom jsem si zamilovala rýžové plátky, které si mažu lučinou a přidávám plátek šunky, mňam!



Potom jsem si ze zahrádky musela natrhat do vázy nějakou tu zeleň a kytičky:) Hned to vypadá veseleji!

Vzhledem k tomu, že je 2. června, je venku otřesně, už mám takovou depku z počasí, že jsem z toho na všechny protivná, nic se mi nechce, nemám náladu vařit- takže docela hladovím, ale nakonec se k něčemu donutím :D, je to prostě šílené, celé dny bych nejradši ležela u telky v peřinách, obklopená dobrým jídlem a přítelem :) 


Aji naše Pottynka je už z toho počasí nesvá:( Doufám, že máte alespoň záživný den! Mě ještě čeká plno uklízení, protože jsem na to samozřejmě během týdne neměla čas ani náladu a teď už je to vážně nutnost! 


Bow kiss sluníčka*












Comments

  1. Ty kalhoty na spaní a nehty na první fotce jsou skvělý! :) Počasí je hrůza, co je tohle za červen ?! :/ Na 50 odstínů šedi se taky chystám, zatím nemůžu sehnat a zase 450 Kč se mi dávat nechce :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji:)) 50 odstínů je super čtení:) za hodku jsem měla za sebou už asi 100 stránek, úplně to hltám :D mám to půjčené, zkus se poptat známých/kamarádek:))

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts