My training


Aneb, co začínám milovat, protože musím a chci! a chci hlavně změnit svoje tělo a prostě musím MAKAT!!:D
Dneska jsem se zapojila do Bebe Výzvy- cvičí se tam max 4min, což je pro mě nic, protože většinou cvičím 30min-90min :D Ale když už po mně chcou 4min ráno, ikdyž jdu na 7mou a vstávám v 5, nedělají mi 4minutky problém:) Takže Let´s go!
zaregistrovat se můžete  tady, kde si můžete nastavit kolik dnů chcete cvičit, kolik minut 1,2 nebo 4min. Zahrnuje to lehkou rozcvičku- lifting, cca 12 dřepů( podle mě je technika trošku mimo), podpírání na rukou a zvedání nohou, potom už viz video, taky 12x, sedy lehy (technicky taky špatně, protože se slečna jako kdyby vysmykne nahore a to Vám s břichem moc zázraků neudělá:D
Neříkám to jen tak, protože machruju:D Chodím cvičit kalanetiku a tučňáčka k Sylvě, FB na ní tady, kdyby jste se chtěli o ní dozvědět víc > Trampolínky!! Ta už přecvičuje podle sebe cca 20 let a moc dobře ví co a jak dělat správně, takže jen předávám zkušenosti. 

Dneska Vám představím trojí cvičení, včetně Bebe výzvy! 

STEP 1- Cvičení na trampolínách se Sylvou


Znovu přidávám odkaz, na Sylvinčin FB, kde jí můžete napsat, případně se poptat na info o jejím cvičení:)
Přecvičuje v Brně v Králově poli. Její cvičení má několik "fází", přecvičuje Kalanetiku- která se zabývá hlavně technikou cvičení a posílení svalů-60min, poté je tu Tučňáček- fakt záhul na 80-90min.
Co děláme v Kalanetice? 
-začínáme kardio na trampolínkách, poskakujeme a různě u toho zvedáme kolena. Vím, zní to jako nic, ale někdy si zkuste hopsat 10min a zvedat u toho nahoru kolena :D :P! Poté děláme výpady, na každou nohu dopředu + dozadu cca 20-25( nepočítám to, vede nás časově Sylva), pak následují dřepy- sezení o zeď, zase trvá to možná minutu a pak ve stejné poloze nohy vypneme a jsme na špičkách, pořád ve stejné poloze- toto 2x! Stehna umírají:D
Znovu výpady a pak dřepy o zeď
Potom si leháme bokem na trampolínu a posilujeme nožky/stehna. Zatneme zadek, jak nejvíc jen můžeme, vcucneme bříško a ležíme úplně rovně- spodní noha musí být jako fajfka, jako když normálně stojíte rovně nohou na zemi- napnutá, horní nohou kmitámě-cca 2min. Potom nohu zlomíme dozadu, v úhlu 90° a lehce zvedneme kotník nahoru-ne koleno, opět kmitáme cca 2min, potom nohu přesuneme před sebe a kmitáme s ní tak, jakobychom chtěli někomu nakopat zadek:D Musíme cítit bolest na boku stehna a taky šikmé břišní svaly, kterými nohu nahoře držíme:) Dále nohu před sebou zlomíme do 90° a kmitáme s ní tak, jakobychom kolenem zatloukali hřebík, opět 2min, a poslední cvik je ten, kterým jsme začínali:)
Vše opakujeme na druhou stranu, připomínám, musíte být zpevněné- nohy a zadek!!! půlkami musíte být tak blízko u sebe, jako by jste mezi nimi držely něco cenného :D!
Následují břišáky, nevím jestli můj popis bude dostatečný, protože vidím často, že jsou tyto cviky špatně technicky prováděné:( Nejdůležitější je (když už ležíte na zádech) mít bříško vcuclé do zad, jakože mít z břicha lavor, jak Sylva říká :) Rameny být schoulení do klubíčka, jako byste něco na břiše schovávaly, koleny k sobě nohy oddálit. Lokty musíte mít u sebe- mačkáte si prsa k sobě, potom zatloukáte a cítíte hroznou bolest- držíme alespoň 30-40x! Napadá mě, že bych se večer přidala pár fotek, ať vidíte, jak to má správně vypadat:) 
Po břišáčcích následují tricepsové a prsní kliky( fotky dodám), opakuje cca 5x po pětí sériích:) a následuje protažení.
Co děláme na Tučňákovi?
-tučňák je podobný jako kalanetika, ale je hlavně o větší zátěži  a trvá déle.
Start- na kolech 30min, poté následuje hopsání jako v kalanetice, akorát dvojnásobek! Déle výpady a dřepy o zeď+ lavice! -narovnané vystoupáváme na lavice, ruce na zadku, nohy napřed pravou, potom levou. Všechny 3- výpady, dřepy, lavice 2x! Následují dřepy, techniku ukážu večer na fotce, opět 5 sérek po 5ti alespoň, protože když to děláte pořárně, tak se vám z toho až zamotá šiška- nic příjemného:D!! Po dřepech následují břišáky, technika opět pak na fotce, opakování cca 5 sérií po 30ti!  A nakonec nenáviděné kliky na tricáky a prsní:)
Upřímně- lije z vás jak nikdy!!:))
 
Step 2- Moje cvičení doma 


-sestavené se Sylvou :)

Když mám práci na 10tou, tak jsem ráda, že můžu stíhat cvičit. Jinak chodím k Sylvě a to na 17:30, když jsem zase  do 15:00.
A co cvičím? tady je seznam: 

100x Panák na rozeskákání 
50x (2x25) Sedy lehy
40x (2x20) Dřepy
30x (2x15) Výpady- střídavě dopředu a dozadu
20x (počítám pomalu do 20ti) dřepy o zeď+ 20sek. na špičkách
50x panák...............
20x dřepy o zeď
30x Výpady
40x dřepy
50x Sedy lehy
25x panák...............
50x Sedy lehy
40x Dřepy
30x Výpady
20x Dřepy o zeď
10x Na 10min vybehnout, nebo 50x panák:) 

Zabere to asi 30-40min, taky z vás bude pěkně lít:D pak pěkně spršku a snídani:) Vaše tělo je nastartované a snídani pěkně spálí.) 

Step 3- Bebe Výzva 


Takže jak se do Bebe výzvy zapojit? Klikněte na BebeVyzva.cz, kde se zaregistrujete. 


Po přihlášení se Vám načte osobní Bebe profil (musím tomu tak říkat, je to funny:D). Když nalevo slečnu spustíte, začne na vás mluvit a protahovat se.



První záložka s píšťalkou "Kouč", po rozkliknutí na vás vybafne trenérka a nějaké rozvržení cvičení, popravdě ho moc nepobírám, zatím:D Jsem fakt blond! Jediné, co vím, že napravo se kolečkem posouvá, kolik dnů chcete cvičit a nahoře se vám asi automaticky zobrazí, kolik dnů týdně jste cvičili a jak dlouho. Cvičila jsem to 4minutové, ale zobrazila se mi jedna minuta:D Tak nevím, kde je chyba, napsala jsem jim radši dotaz:D 


Další záložkou je kalendářní rozvrhnutí (které naštěstí chápu:D) Tam si nastavíte kolik minut jaký den. 


Dalším je Poradna- kde máte níže často kladené otázky a to buď v Kondiční poradně nebo Nutriční :) A kde také můžete přidat i Váš dotaz:) 


Získané trofeje- aneb záložka kroku, které jste již doáhli nebo dosáhnete. 
No popravdě, nevím, jestli na mě ty 4min denně nějak zapůsoní, moc tomu nevěřím, ale líbí se mi takový program:) Fakt zajímavá aplikace musím říct!


Co se mi na BebeVýzvě aplikace ještě líbí, je také to, že tam máte i snídaňový jídelníček s Bebe olatkami a u receptu jsou i výživové hodnoty! Navíc napravo vidíte lísteček se svorkou (na PC to uvidíte lépe, než tady..), kde rozkliknete "recepty" a v .pdfku vám vyjede plno chutných receptů na snídaně:)) Za tohle fakt palec nahoru, to se mi líbí:))

Takže to je takové malé shrnutí cviků, které dělám:) Pokud by Vás něco (cokoliv) zajímalo, není problém, pište do komentářů:) 




Aby toho všeho nebylo málo, chtěla bych vám se dát pár důležitých odkazů, třeba jako na výživové tabulky jídel, tady:) nebo takový face fit web:D, kde si vytvoříte svůj fit profil, vypočítá vám to BMI, pak kolik toho máte se svou váhou a výškou sníst, kolik cvičit, abyste daný počet kJ´s spálili a to vše se vám zaznamenává na "fit zeď" , je super vést si takové záznamy, další super web a jsem ráda, že jsem ho objevila:)) Odkaz tady!


To je celé, doufám, že se vám článek líbil! A taky doufám, že cvičíte a udržujete si kondičku.)) Všem držím palce!:*

Bow kiss* 



















Comments

  1. To je nejlepší inspirativní a motivující článek, jaký jsem četla! Díky díky! ;-)
    Vivi

    ReplyDelete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts