Lago Di Garda - girls trip

-UBYTKO (booking)
Ubytovaní jsme byly v dvoupatrovém apartmánu, který byl krásně a funkčně zařízený. Nechybí krásná teráska s květinami a posezením.Vyspí se v něm až 5 lidí, odkaz tady
Ubytovat se můžete i v campech, které jsou přímo u pobřeží. Je to samozřejmě víc lidí a není tam takový klídek jako v odlehlé vesničce v horách:)

-JEZERO A PADDLY
Hlavním cílem pro nás bylo jezero Lago Di Garda. Teplota vody- velice příjemná, osvěžující. S sebou jsme si z Brna vezly dva paddleboardy. Hladina jezera sice nebyla úplně klidná, ale o to větší sranda byla na boardech kvůli udržení stability. Hlavním sportem na jezeru je windsurfing, který mě strašně láká zkusit. Takže příště je to jasný:) Veškeré vybavení si tam můžete půjčit.

-VODOPÁDY
Severně od Rivy d.G. jsou úžasné vodopády Cascate del Varone, které protékají mezi skálou a celý areál je vystavěn do nádherné botanické zahrady, které je celá v kopci. Vstupné je 6 € a rozhodně to stojí za tu podívanou:)

-FERRATA
Další den, hned zrána kvůli teplu, jsme se vydaly na ferratu MonteAlbano(na mapě bod č.2). Trasu najdeš tady. Obtížnost D - nástup trochusilovější, zbytek cesty převážně kramle a žebříky. Krásná vyhlídková ferrata. Sestupová cesta není moc dobře značená, je lepší mít po ruce mapy.cz:) Ferratku jsme stihly dopoledne a odpoledne na nás čekalo zase jezero a paddly.

-VERONA
Třetí den jsme už předávali ubytování a následně vyrazili do Verony. Cesta nám zabrala hodinku. Auto jsme nechali v podzemním parkovišti a vyrazili do centra. Chtěli jsme vidět balkón, ze kterého Julie rozmlouvala s Romeem:D Bylo tam strašně moc lidí, neskutečně. Ale byly jsme tam!:D Je to určitě zážitek, ale možná je lepší tam zajít brzy ráno nebo ne v tak frekventovaných měsících.

-NÁVŠTĚVA CAORLE A MOŘE
A protože jsme byly už jen kousek od moře, vyrazili jsme na večerní koupačku - naši letošní první koupání v moři. Benátky byly taky kousek, ale určitě bysme se tam chtěly zdržet déle, takže jsme zvolili menší městečko - Caorle. Tam jsme se vykoupaly, najedly a vyrazily domů.

-DOPRAVA AUTEM
Jeli jsme autem - cesta tam vedla přes Německo (tam se dálnice neplatí), a pak přes Innsbruck (dálnička) a na Trento (v celé Itálii jsou mýtné brány). Zpátky jsme to vzaly přes Veronu směr Udine a pak měly měnší zastávku v Klagenfurtu. Potom už na Vídeň a do Brna:) Lepší je samozřejmě cestovat přes noc kvůli tropům, které teď vládnou.

Lago Di Garda je skvělý v tom, že máte v okolí hory a můžete si užít jak je, tak i vodu. Rozhodně doporučujeme, počasí nám taky přálo!
Pokud jsem na něco zapomněla, nebo byste měli vy k něčemu dotazy, pište do komenářů, ráda poradím:)

A teď už fotky >>>

Jezero Lago Di Garda, pohled z města Riva Del Garda

Vodopády a botanická zahrada Cascate del Varone u městečka Gavazzo

Via ferrata MonteAlbano (obt.D) u města Mori (viz mapa nahoře)

VERONA

CAORLE - letos poprvé u moře

Krásné léto vám všem ať už jste kdekoliv! A hlavně THINK POSITIVE, ono to všechno přijde pokud na to budeš myslet. Protože gravitace je všude okolo nás :)