Nakopávačka / Red kickass



Ahoj, mám dobrou zprávu, dnes to nebude o avokádu! Dostala jsem totiž chuť na hustou polévku z červené čočky, koupila jsem si balíček červené čočky a doma jsem přemýšlela (chyba), že to jen se samotnou čočkou asi nepůjde. 
Začala jsem tedy hledat recepty pro inspiraci a taky zjišťovat, že většinu ingrediencí doma nemám! Tak jsem se do toho pustila po svým a uvařila nakopávačku z toho, co jsem doma našla. 


Doma jsem nakonec našla: 
-jarní cibulka (2 nožky) 
-kokosový olej 
-300gr červené čočky
-krájená rajčata v plechovce
-bulgur 2-3 PL
- 2-3 stroužky česneku 
-římský kmín 2 ČL
-koření uzená paprika (nej věc ever) 
-sůl, majoránka, petržalka na posypání
-sójovka
-šťáva z poloviny citronu
-harisa 1/2 PL (pro pálivožravce i víc)
-2 PL sojosmetany (nebo obyč. smetany)

Jdeme na to:
-na kokosáku (1čl) si osmahneme nakrájenou jarní cibulku s česnekem  
-přidáme rajčata a počkáme až zteplaj
-dosypeme koření, zalijeme 0,5l vody a přidáme propláchnutou čočku s bulgurem 
-necháme bublat... 
-po 10-15ti minutách dochutíme smetanou, harisou, citronem a sójovkou 
-ochutnáváme: pofoukáme a lízneme si 
-pokud chutě sedí podle tvýho jazyku, polévka je hotová! 
-můžeš ozdobit lžičkou smetany, petržalkou a posypat jemně chilli 


Brou chuť! 

Comments

Popular Posts