Minifotoreport jak jsme rolovali sushi!

Na sobotní ples 1.2  jsem byla součástí týmu na přípravu sushi rautu, tak se ráda pochlubím našimi výtvory.










Byla to pro mě velká zkušenost, kdy jsem si mohla vyzkoušet všchny druhy sushi. Moje domácí výroba sushi už bude posusuta o level výš, a za to jsem vděčná Tenshi Sushi a ostatním, kdo se mnou spolupracoval!

Druhy Sushi, které jsme připravovali:
SAKE MAKI (Losos)
FUTO MAKI MAGURO (tuňák, majonéza, vajíčko ve větší rolce)
ITALIAN CERTO (mozarella, Pesto, sušené rajče, prosciutto)
CALIFORNIA PHILADELPHIA SAKE (losos, avocado, sezam, philadephia)
CALIFORNIA CAVIAR (losos, avocado, majonéza, kaviár z létajících ryb)
SAKE MAKI
SAKE NIGIRI (losos)
HALIBUT - MAGURO NIGIRI (halibut nebo tuňák)
FUTO SAKE MAKI (losos, avocado ve větší rolce)
FUTO MAKI MAGURO
ITALIAN CERTO
CALIFORNIA PHILADELPHIA SAKE

CALIFORNIA CAVIAR
AVOCADO MAKI
HOSO MAKI (žlutá ředkev)OKURKA MAKI
FUTO MAKI VEGETARIAN (avocado, ředkev, okurka, mrkev)



Kiss Bow*

Comments

  1. No jste šikovní! :) Kočko ráda bych tě pozvala na giveaway, která zrovna běží u mě na blogu. :) O co se hraje zjistíš až tam, ale výhra určitě stojí za to! Tak šup ke mě na blog a vyhraj!
    http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji:) ráda se zůčastním, u mě taky probíhá o krásné doplňky:)

      Delete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts