Krásný večer všem! 
Řekla jsem si, že by bylo dobré přidat sem outfity profesionálněji nafocené, než ty moje klasické:) S kamarádkou jsem se rozhodla nafotit podzimní fotečky, tak jsme zkontaktovaly ještě jednu kamarádku, kterou focení moc baví a taky ji to moc jde -Petku, a tohle nám vytvořila:)






¨





S Nikčou vás všechny zdravíme a přejeme krásný podzim:) Doufám, že se vám tento post bude líbit, jsem ráda, že se trochu posunul dál a s Peťkou plánuji ve spolupráci rozhodně pokračovat a fotit další krásné fotky:) Ještě přidávám na Petčin FB odkaz tady :) 
Krásný zbytek večera:* 

Bow kiss*


Comments

  1. Moc krásný outfit, strašně se mi líbí ten černý kabát :)

    Zúčastni se giveaway!

    ReplyDelete
  2. Ty botky na druhé fotce jsou nádherné :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Pravda, ten kabát je dokonalý))
    nevíš odkud je? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holky ze Zary:) Omlouvám se za pozdější reakci:)

      Delete

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!

Popular Posts