Autumn is here, no!


Bohužel...podzim už pomalu začíná! Ale já ho ještě nechci, chci si ještě užívat horké letní dny, umírat radši vedrem než přemýšlet nad tím, jak se zahřát! Nechci se ráno klepat zimou, když jedu do práce:( Achjo..a už vůbec nechci myslet na to, že bude zima! Musím se napřed psychicky vyrovnat s podzimem.

A hlavně se zásobovat teplými pletenými svetry. A musím si nakoupit i huňaté kruhové šály a rukavice a pevné kožené botky do deště! :) 






Mám neskutečně rozsáhlý podzimní wishlist (část z něj je tady), pak si musím pořídit Yankee candles, konečně nám zútulnit ložnici, namalovat nějaké obrázky..:D no mám spoustu podzimních plánů a hlavně nakupování, jste na tom stejně?:) 


Co se týká dnešního dne, nejradši bych byla zalezlá v posteli, už druhý den mě tak nechutně pobolívá hlava a vidím se zachumlaná v peřinách s nějakým fajn filmem, přítelem a hrnkem kakaa:) Krásná to představa:) Jo ještě chci navštívit podzimní Paříž!
S blížícím se podzimem mě opět chytlo čtení, naposledy jsem zhltla jedním soustem 50 odstínů -všechny 3 díly. Teď momentálně nevím co číst, knížky které mě lákají jsou buď nedostupné nebo příliš drahé:/ Moje mamka se zabývá psychologií a celkově psychikou člověka a půjčila mi knížku Don Miguel Ruiz -Láska, vztahy a přátelství. Dnes jsem ji začala číst a je to docela zajímavé čtení. Divím se, že mě začala celkově psychologie bavit, protože jsem si nikdy nemyslela, že mě něco takového bude zajímat- asi je to dědičné:). 


No každopádně koho psychologie trochu zajímá, k přečtení vřele doporučuji:).  Máte podobné tipy na čtení? Co mi můžete z vlastních zkušeností doporučit?:) 


Doufám, že většina má krásné prolenošené dopoledne a chystá se někam s kamarádkou na nákupy a následné kafíčko:) 
Jinak tento outfit bych měla momentálně nejradši na sobě! V práci bohužel máme dresscode, takže rifle, boty ani huňatá šála nepřicházejí v úvahu:(!

Takže shrnutí otázek: kde nejraději nakupujete teplé svetry? Jakou psychologickou knížku mi můžete doporučit a co momentálně děláte? :) 

BOw kiss* 

Comments

Popular Posts